Czebei Réka sikeresen tért vissza!

2011.03.20 18:30

Az ifjúsági és a junior magyar bajnoki címek után a felnőttek között is a dobogó tetejére állhatott Czebei Réka. A Favorit MG Produkt AC Kaposvár kiváló középtáv-futónője a fedett pályás atlétikai országos bajnokságon, a 3000 méteres versenyszámot nyerte meg. Réka az újabb nagy siker után megcélozza a felnőtt válogatottságot is.

Czebei Réka tíz éve atletizál, és 2011 februárjában eddigi pályafutása egyik legnagyobb sikerét érte el. A kaposvári sportolónő az ifjúsági és a junior magyar bajnoki cím, valamint számos diákolimpiai elsőség után a felnőttek között is a legjobbnak bizonyult a 3 ezer méteres síkfutó számban.

- Nagyon örültem ennek a versenynek. Tavaly egész évben sérült voltam, és most lettem először felnőtt magyar bajnok. Fontos dolog volt sz1ámomra, hogy visszatérjek. Előtte egy héttel volt egy nemzetközi verseny, ott erősebb iramot diktáltam, 9:44-et futottam. Az ob nagy taktikai versenyt hozott, volt egy-két olyan ember, akinek jó eredményei voltak, akiktől tartottam, de sikerült legyőznöm őket - kezdte Czebei Réka.

A 19 esztendős versenyző korábban évekig verhetetlen volt fő számában, így nem meglepő, hogy a korosztályos válogatottba is bekerült. Világversenyeken, nemzetközi viadalokon is képviselhette szülővárosa színeit. A következő nagy cél a felnőtt válogatottság lehet.

- Nehezebb lesz, az biztos. Április 30-ra készülök, ami a 10 ezer méteres magyar bajnokság lesz, illetve szintet kell futnom, ugyanis a nyári Európa-bajnokságra szeretnék kijutni - folytatta a sportoló.

Réka élete sokat változott az elmúlt hónapokban: az érettségi után a fővárosban folytatta tanulmányait.

- Szeptemberben költöztem fel Pestre, egy atlétikai edzői tanfolyamra járok, emellett keményen edzek. Hétvégenként jövök haza, és természetesen itthon is ugyanúgy folytatódik a munka - tette hozzá Réka.

A somogyi reménység jó úton jár, és úgy tűnik, a hosszú sérülés után ismét formába lendült. Az idei fedett pályás szezonban nem csak önmagát, hanem az ellenfeleket is sikerült újra legyőznie...

 

https://kapos.hu/hirek/sport/2011-03-21/czebei_reka_sikeresen_tert_vissza.html

—————

Vissza