Ismét bajnok Czebei Réka

2011.05.20 19:19

Pályafutása újabb nagy sikerét érte el Czebei Réka.

A Favorit MG Produkt AC Kaposvár atlétája a februári, fedett pályás, háromezer méteres győzelem után magyar bajnoki címet nyert 10 ezer méteren is. A somogyi versenyző ezzel kivívta a részvétel jogát a csehországi Európa-bajnokságra.

Czebei Réka első idei nagy sikeréről februárban adtunk hírt: a kaposvári sportolónő 3000 méteren megnyerte pályafutása első felnőtt magyar bajnoki címét. A 20 esztendős somogyi futónő a napokban 10 ezer méteren is bizonyította tehetségét, és ismét a dobogó tetejére állhatott.

- Könnyű volt, én nehezebbre számítottam. Pont azt a tempót futottuk, amire gondoltam, ami nekem kellett - emlékezik vissza Czebei Réka. - Beálltam, feljöttem a második helyre, és a hajrában sikerült megvernem hét másodperccel az előttem állót is. Szerencsére nem jött közben a fáradtság, így egyenletes tempóban végig tudtam futni.

Réka nem csak az első helynek örülhetett a verseny végén.

- A nyári utánpótlás EB-re futottam meg a szintidőt, és ott egy ilyen eredménnyel a nyolc közé lehet kerülni.

Az év egyik fő versenyét július közepén rendezik a csehországi Ostravában, addig pedig az utánpótlás magyar bajnokságon is rajthoz áll még az MG Produkt Favorit AC Kaposvár reménysége.

 

https://kapos.hu/hirek/sport/2011-05-12/ismet_bajnok_czebei_reka.html

—————

Vissza